Elixirul pentru tinereţe fără bătrâneţe, în stadiu de testare | iasengarden.ro

Inginerie genetică anti-îmbătrânire

Conținutul

Publicat: 14 decembrie - Da mai departe: Comenteaza Folosindu-se de ingineria genetică, cercetătorii de la Inginerie genetică anti-îmbătrânire din Hong Kong în colaborare cu Institutul de Biologie Moleculară a Plantelor din Strasbourg Franţa au creat o varietate nouă de tomate, cu proprietăţi antioxidante deosebite.

Chiar dacă mai este un drum lung de parcurs înainte ca aceste roşii să ajungă în consumul uman, rezultatele sunt cu adevărat promiţătoare.

Conţinutul de vitamina E este de şase ori mai mare în comparaţie cu tomatele convenţionale. Iniţial, echipa de cercetători a făcut un experiment legat de muştarul indian şi a descoperit că activitatea enzimatică a crescut prin schimbarea secvenţei aminoacizilor dintr-un ADN.

Oamenii de ştiinţă au introdus apoi ADN-ul în tomate.

fitness pentru riduri vde gallo switzerland anti aging

Chiar dacă din punct de vedere al aspectului roşiile nou create nu par deloc diferite faţă de alte varietăţi de tomate, cantitatea de antioxidanţi este semnificativ mai mare. Mai există însă câteva etape de parcurs înainte ca oamenii să poată consuma aceste tomate modificate genetic.

ka crema vitamina e 100 reduce ridurile parfumul petelor intunecate masti antiimbatranire naturale